Τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στο Γυμνάσιο Κρανιδίου λόγω έλλειψης καθηγητών επισημαίνει ο Σύλλογος Γονέων με επιστολή του προς τον αρμόδιο Υπουργό όπου αναφέρει τα ακόλουθα: Κύριε υπουργέ,
δυστυχώς, παρά τις διαβεβαιώσεις, βρισκόμαστε στο ίδιο έργο θεατές. Το σχολείο ανοίγει και
λειτουργεί χωρίς το απαιτούμενο εκπαιδευτικό προσωπικό. Χάνονται διδακτικές ώρες. Το πρόβλημα δε λύνεται και οι μαθητές συνηθίζουν σε ένα καθεστώς με 3ωρα ή 4ωρα προγράμματα που συνεχώς αλλάζουν.
Φέτος φτάσαμε αρχές Δεκέμβρη και ακόμα τίποτα. Δεν έχουν, λέει, εγκριθεί τα κονδύλια για τους καθηγητές.
Είναι η Τρίτη φορά που επικοινωνώ με το υπουργείο σας αλλά δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Σας έχω στείλει δύο επιστολές με τα ακόλουθα στοιχεία:
Αρ. Πρωτοκόλλου: 196858
Ημ/νια Πρωτοκόλλου: 16/11/2018
Θέμα: [Ticket#2018111549000711] ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ
Γραφείο: ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ
Αρ. Πρωτοκόλλου: 204126
Ημ/νια Πρωτοκόλλου: 27/11/2018
Δεν θέλω να πιστεύω ότι κωφεύετε ή μας αγνοείτε και ότι η φωνή μας είναι «φωνή βοώντος εν τη ερήμω» ,αλλά επιτέλους δώστε μία λύση.
Η ενημέρωση που έχουμε ως γονείς από τη διευθύντρια του Γυμνασίου Κρανιδίου είναι ότι λείπουν:
12 ώρες μαθηματικών
12 ώρες γεωγραφία
5 ώρες χημεία
8 ώρες κοινωνική πολιτική αγωγή (Κ.Π.Α)
4 ώρες τεχνολογία
2 ώρες φιλολογικά
Επίσης δεν υπάρχουν πλέον τμήματα ένταξης που υπήρχαν τις προηγούμενες χρονιές, δηλαδή:
23 ώρες φιλολογικά και
23 ώρες Μαθηματικά.
Το αποτέλεσμα είναι καταστροφικό, γιατί καθιερώνεται, αφενός, η πεποίθηση στους μαθητές ότι το σχολείο τους είναι ανίκανο να ανταπεξέλθει στις εκπαιδευτικές τους ανάγκες και αφετέρου, ότι αυτό είναι αναπόφευκτο και κάτι φυσιολογικό σε μια χώρα που καταρρέουν τα πάντα.
Οι υπεύθυνοι στο σχολείο και στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Αργολίδας σηκώνουν τα χέρια και κουνάνε το κεφάλι, λέγοντάς μας ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα πέραν όσων έχουν κάνει. Και οι μήνες περνούν.
Αισθανόμαστε οργισμένοι.
Αισθανόμαστε απελπισμένοι.
Αισθανόμαστε ότι η επιλογή μας να ζήσουμε στην επαρχία τιμωρείται με αδιαφορία προς τα παιδιά μας.
Αισθανόμαστε ότι η μόρφωση που έχει κάθε παιδί δικαίωμα στα λόγια, στην πράξη δεν υπάρχει για κάποια παιδιά.
Θεωρούμε ανήκουστο να υπάρχουν σχολεία δυο ταχυτήτων και τα παιδιά μας να μένουν ημιμαθή,λόγω ανικανότητας της πολιτείας να πράξει τα αυτονόητα.
Σας καλούμε όλους τους υπεύθυνους αυτής της απαράδεκτης κατάστασης να σπεύσετε να πράξετε τα δέοντα και επιτέλους να αναλάβετε τις ευθύνες σας.
Πέραν των προβλημάτων στις υλικοτεχνικές υποδομές που χρονίζουν, πέρα από την απουσία εξωδιδακτικών δραστηριοτήτων, εκδρομών με εκπαιδευτικό χαρακτήρα και εκδηλώσεων που θεωρούμε σημαντικότατες ελλείψεις στο σχολείο της περιοχής μας, πρέπει να δηλώσουμε την αγανάκτησή μας για την έλλειψη καθηγητών.
Αυτή είναι η κατάσταση και αδικεί κατάφωρα τα παιδιά, ιδίως εκείνα που δεν κάνουν φροντιστήρια και απλώς δεν έχουν συμπληρώσει ούτε μια διδακτική ώρα σε κάποια μαθήματα.
Η Β γυμνασίου δεν έχει διδαχθεί ούτε μία ώρα χημεία καθώς και ένα τμήμα της Γ γυμνασίου ,επίσης τμήμα της Β γυμνασίου δεν έχει διδαχθεί καθόλου ιστορία και φυσικά να γίνονται μειωμένες ώρες στα μαθηματικά.
Συνέπεια όλων αυτών είναι παιδιά να περιφέρονται άσκοπα για μία δύο ή και τρείς ώρες ,στις πλατείες και τους δρόμους του Κρανιδίου εξαιτίας του μειωμένου ωραρίου ,περιμένοντας μέχρι την ώρα που θα αναχωρήσουν τα σχολικά λεωφορεία 14:00μμ.
Κατόπιν τούτων, ρωτάμε:
Ποιος είναι ο σχεδιασμός για την αναπλήρωση των κενών; Θα λυθεί, επιτέλους, το πρόβλημα της έλλειψης καθηγητών;
Και κάτι ακόμα: πώς προτείνετε να καλυφθούν οι χαμένες ώρες μαθημάτων, ώστε να μπορέσουν τα παιδιά του σχολείου μας να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους με τις αξιώσεις που προβλέπει για όλους τους μαθητές το πρόγραμμα σπουδών;
Ο πρόεδρος
Λάμπης Βάθης
ΥΓ: Ελπίζω να έχετε πάντα στο μυαλό σας αυτό που πολύ σωστά έχετε βάλει σαν προμετωπίδα στο site του υπουργείου "H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους... Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της."
δυστυχώς, παρά τις διαβεβαιώσεις, βρισκόμαστε στο ίδιο έργο θεατές. Το σχολείο ανοίγει και
λειτουργεί χωρίς το απαιτούμενο εκπαιδευτικό προσωπικό. Χάνονται διδακτικές ώρες. Το πρόβλημα δε λύνεται και οι μαθητές συνηθίζουν σε ένα καθεστώς με 3ωρα ή 4ωρα προγράμματα που συνεχώς αλλάζουν.
Φέτος φτάσαμε αρχές Δεκέμβρη και ακόμα τίποτα. Δεν έχουν, λέει, εγκριθεί τα κονδύλια για τους καθηγητές.
Είναι η Τρίτη φορά που επικοινωνώ με το υπουργείο σας αλλά δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Σας έχω στείλει δύο επιστολές με τα ακόλουθα στοιχεία:
Αρ. Πρωτοκόλλου: 196858
Ημ/νια Πρωτοκόλλου: 16/11/2018
Θέμα: [Ticket#2018111549000711] ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ
Γραφείο: ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ
Αρ. Πρωτοκόλλου: 204126
Ημ/νια Πρωτοκόλλου: 27/11/2018
Δεν θέλω να πιστεύω ότι κωφεύετε ή μας αγνοείτε και ότι η φωνή μας είναι «φωνή βοώντος εν τη ερήμω» ,αλλά επιτέλους δώστε μία λύση.
Η ενημέρωση που έχουμε ως γονείς από τη διευθύντρια του Γυμνασίου Κρανιδίου είναι ότι λείπουν:
12 ώρες μαθηματικών
12 ώρες γεωγραφία
5 ώρες χημεία
8 ώρες κοινωνική πολιτική αγωγή (Κ.Π.Α)
4 ώρες τεχνολογία
2 ώρες φιλολογικά
Επίσης δεν υπάρχουν πλέον τμήματα ένταξης που υπήρχαν τις προηγούμενες χρονιές, δηλαδή:
23 ώρες φιλολογικά και
23 ώρες Μαθηματικά.
Το αποτέλεσμα είναι καταστροφικό, γιατί καθιερώνεται, αφενός, η πεποίθηση στους μαθητές ότι το σχολείο τους είναι ανίκανο να ανταπεξέλθει στις εκπαιδευτικές τους ανάγκες και αφετέρου, ότι αυτό είναι αναπόφευκτο και κάτι φυσιολογικό σε μια χώρα που καταρρέουν τα πάντα.
Οι υπεύθυνοι στο σχολείο και στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Αργολίδας σηκώνουν τα χέρια και κουνάνε το κεφάλι, λέγοντάς μας ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα πέραν όσων έχουν κάνει. Και οι μήνες περνούν.
Αισθανόμαστε οργισμένοι.
Αισθανόμαστε απελπισμένοι.
Αισθανόμαστε ότι η επιλογή μας να ζήσουμε στην επαρχία τιμωρείται με αδιαφορία προς τα παιδιά μας.
Αισθανόμαστε ότι η μόρφωση που έχει κάθε παιδί δικαίωμα στα λόγια, στην πράξη δεν υπάρχει για κάποια παιδιά.
Θεωρούμε ανήκουστο να υπάρχουν σχολεία δυο ταχυτήτων και τα παιδιά μας να μένουν ημιμαθή,λόγω ανικανότητας της πολιτείας να πράξει τα αυτονόητα.
Σας καλούμε όλους τους υπεύθυνους αυτής της απαράδεκτης κατάστασης να σπεύσετε να πράξετε τα δέοντα και επιτέλους να αναλάβετε τις ευθύνες σας.
Πέραν των προβλημάτων στις υλικοτεχνικές υποδομές που χρονίζουν, πέρα από την απουσία εξωδιδακτικών δραστηριοτήτων, εκδρομών με εκπαιδευτικό χαρακτήρα και εκδηλώσεων που θεωρούμε σημαντικότατες ελλείψεις στο σχολείο της περιοχής μας, πρέπει να δηλώσουμε την αγανάκτησή μας για την έλλειψη καθηγητών.
Αυτή είναι η κατάσταση και αδικεί κατάφωρα τα παιδιά, ιδίως εκείνα που δεν κάνουν φροντιστήρια και απλώς δεν έχουν συμπληρώσει ούτε μια διδακτική ώρα σε κάποια μαθήματα.
Η Β γυμνασίου δεν έχει διδαχθεί ούτε μία ώρα χημεία καθώς και ένα τμήμα της Γ γυμνασίου ,επίσης τμήμα της Β γυμνασίου δεν έχει διδαχθεί καθόλου ιστορία και φυσικά να γίνονται μειωμένες ώρες στα μαθηματικά.
Συνέπεια όλων αυτών είναι παιδιά να περιφέρονται άσκοπα για μία δύο ή και τρείς ώρες ,στις πλατείες και τους δρόμους του Κρανιδίου εξαιτίας του μειωμένου ωραρίου ,περιμένοντας μέχρι την ώρα που θα αναχωρήσουν τα σχολικά λεωφορεία 14:00μμ.
Κατόπιν τούτων, ρωτάμε:
Ποιος είναι ο σχεδιασμός για την αναπλήρωση των κενών; Θα λυθεί, επιτέλους, το πρόβλημα της έλλειψης καθηγητών;
Και κάτι ακόμα: πώς προτείνετε να καλυφθούν οι χαμένες ώρες μαθημάτων, ώστε να μπορέσουν τα παιδιά του σχολείου μας να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους με τις αξιώσεις που προβλέπει για όλους τους μαθητές το πρόγραμμα σπουδών;
Ο πρόεδρος
Λάμπης Βάθης
ΥΓ: Ελπίζω να έχετε πάντα στο μυαλό σας αυτό που πολύ σωστά έχετε βάλει σαν προμετωπίδα στο site του υπουργείου "H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους... Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της."