Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019

Νέο ρήγμα στην παράταξη Σφυρή-Αποχώρησε ο Τσέγκης που δηλώνει ανεξάρτητος


Μια ακόμη αποχώρηση μετρά ο Δημήτρης Σφυρής από την παράταξή του μετα την απόφαση του Τσέγκη Κωνσταντίνου να δώσει στην δημοσιότητα επιστολή αποχώρησης από την παράταξη αναφέρον τας τα ακόλουθα: 

Κύριοι,Με την επιστολή μου αυτή σας
γνωστοποιώ την ανεξαρτητοποίησή μου από την δημοτική παράταξη «Δημοτική Συνερνοσία Ερμιονίδας» του Δημάρχου κ. Σφυρή για πολιτικούς λόγους. Με την παράταξη του κ. Σφυρή εκλέχτηκα τον Μάϊο του 2014 ως Δημοτικός Κοινοτικός Σύμβουλος Ερμιόνης και από τότε εκπροσωπώ τους Ερμιονίτες συντοπίτες μου επάξια έχοντας ως μόνο στόχο την βελτίωση της ποιότητας ζωής μας.

Πλέον όμως η στάση του Δημάρχου προς το Κοινοτικό Συμβούλιο Ερμιόνης αλλά και ο τρόπος που αποφασίζει για την Ερμιόνη χωρίς εμάς με οδήγησε ξεκάθαρα στην παραπάνω απόφαση

Η έλλειψη ουσιαστικής συνεργασίας, η έλλειψη ενημέρωσης για

βασικά θέματα διοίκησης του Δήμου που αφορούν την Δ.Κ. Ερμιόνης και η μη επίλυση χρόνιων προβλημάτων καθημερινότητας με τα οποία ήρθαμε αντιμέτωποι χωρίς στήριξη από την πρώτη μέρα που αναλάβαμε (φωτισμός, συντήρηση δρόμων, καθαριότητα, συντήρηση ιστορικών κτιρίων κ.α.) είναι τα βασικά στοιχεία της ανεξαρτητοποίησής μου.

Από την πρώτη μέρα η έπαρση ,ο αυταρχισμός και η αδιαφάνεια χαρακτήριζαν τον Δημήτρη Σφυρή και τους «εκλεκτούς» συνεργάτες του, είχα όμως το χρέος να παλέψω με υπομονή για τον τόπο μου, για την Ερμιόνη μας και να συνεργαστώ με κάθε ψυχικό κόστος για την επίλυση των προβλημάτων.

Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο και δεν μου επιτρέπεται άλλο να ακολουθώ αυτούς που την έχουν φτάσει ως εδώ.

Ανεξάρτητος, ασυμβίβαστος, αξιοπρεπής και με σεβασμό στους συνδημότες μου θα συνεχίσω από τη θέση του ανεξάρτητου πλέον Δημοτικού Κοινοτικού Συμβούλου Ερμιόνης να προσφέρω για το καλό του τόπου μας, της Ερμιόνης μας.

Με Τιμή

ΤΣΕΓΚΗΣ ΚΩΝ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Ανεξάρτητος Δημοτικός Κοινοτικός Σύμβουλος Ερμιόνης